divendres, 25 de setembre del 2015

Book tag de la tardor


Hola a tothom, avui no us porto cap ressenya si més no, una Book tag. Aquesta és la meva primera Book tag. Una Book tag la qual seran 6 preguntes sobre llibres.

                     !!!!! La Book tag de la tardor !!!!!

                   Una Book tag són preguntes que jo faig i responc,

                   i vosaltres les podeu respondre i dir-ho per els comentaris

 

Perquè vas crear un bloc?

Perquè la meva amiga Tecla Duran del bloc http://perdudaentrepagines.blogspot.com.es/ sap que llegeix-ho molt i em va dir que n’ hauria de fer un.


Quin gènere prefereixes llegir?

Jo prefereixo llegir fantasia, misteri, i aventura.


Cuides dels teus llibres?

Bastant, m’agrada que no hi hagi cap fulla rebregada però la punteta doblegada si


A quina hora del dia t’agrada llegir?

A mi m’agrada llegir a la nit, sobretot perquè hi ha més silenci.


T’agrada anar a la biblioteca?

Per una part si l’altra no. M’agrada anar-hi perquè tenen tots els llibres que vull, però per l’altra part, m’agrada més quan són meus.

 

Quina és la teva lectura actual? Quina puntuació li poses de moment?

El meu llibre actual és: So you want to be a wizard . La seva puntuació actual és 4/5.

....................................................................................................................................

Això és el final daquesta Booktag espero que us hagi agradat. Tambe us he de dir que aquest book tag esta feta per la Joana del log http://joanasbooks.blogspot.com.es/ i de la Tecla del blog http://perdudaentrepagines.blogspot.com.es/.







6 comentaris:

  1. Eiii! Es la nostra booktag (meva i de la Joana). Que guai que t'hagis animat a fer-la! (Per cert és diu preguntes literaries) ! Adeuu!

    ResponElimina
  2. Siii! És la booktag que vam fer jo i la Tecla! Que bé que l'hagis fet també!

    ResponElimina
  3. Per cert voldries que fessim una booktag les dues Ona?

    ResponElimina
  4. El meu bloc és www.joanasbooks.blogspot.com

    ResponElimina